Jump to content
acoll

Line Telefon Ataupun Streamyx

Recommended Posts

kawan-kawan yang nak pasang telefon ataupun streamyx/upgrade streamyx boleh hubungi saya.bagi yang tiada phone di rumah saya boleh orderkan terus untuk pemasangan.servis yang cepat dan efisyen.anda boleh pm saya @ ym :[email protected] @ sms/call : 0193654538.jika anda betul2 berminat anda hanya perlu sms saya dan saya akan call anda semula.tiada bayaran kepada saya.hubungi sementara pihak tm masih memberikan promosi yang hebat.

Kelebihan Streamyx (Streamyx Combo / Blockbuster Deals) Penggunaan internet TANPA HAD
• Anda boleh online pada SETIAP MASA dan anda masih tetap membayar bayaran yang sama setiap bulan
PERCUMA panggilan ke mana-mana talian tetap TANPA HAD
• hubungilah rakan-rakan atau saudara mara tak kira di mana mereka berada dan bercakaplah sepuas-puasnya tanpa had masa
‘Line’ yang stabil – tiada ‘drop down’ atau tiba-tiba terputus
• Bergantung kepada pakej kelajuan yang anda ambil, sekarang anda boleh download/upload sebarang website, video, TV Online, radio online, permainan online, YouTube, chatting dengan rakan-rakan tanpa perlu risau talian terputus atau ‘drop down’
Bayaran TETAP tiap-tiap bulan
• TIADA sebarang bayaran tambahan
• TIADA cukai perkhidmatan
• TIADA bayaran tersembunyi
Tiada sewa bulanan telefon RM25 RM0
• Jika anda sudah mempunyai telefon sebelum ini, bayaran sewa bulanan RM25 yang biasa anda bayar boleh di batalkan dan anda tak perlu lagi bayar sewa talian telefon selepas Streamyx anda diaktifkan
TIADA bayaran pemasangan RM88 (RM0) dan pengaktifan RM75 (RM0) untuk Streamyx TIADA bayaran pengkatifan RM75 (RM0) untuk talian telefon PERCUMA Modem WiFi
• tak perlu cucuk kabel ke laptop atau desktop anda di rumah untuk mengakses internet
• anda boleh gunakan internet untuk beberapa laptop/komputer SERENTAK dalam satu masa
• anda boleh alihkan komputer anda ke dalam bilik tidur, ke ruang tamu ke mana-mana sahaja di dalam rumah anda tanpa perlu fikirkan soal sambungan wayar
PERCUMA Cordless Phone (DECT Phone*)
• Untuk promosi Blockbuster Deal dengan kelajuan 512kbps, IMbps, 2Mbps dan 4Mbps anda akan diberikan telefon tanpa wayar DECT PHONE secara PERCUMA yang boleh dibawa ke mana-mana sahaja di dalam atau yang berdekatan dalam premis anda.
Boleh gunakan internet, fax dan telefon SERENTAK dalam satu masa Kenapa perlu daftar Streamyx melalui kami?

Apakah kelebihan-kelebihan yang kami tawarkan?
-Anda tak perlu bersesak-sesak beratur panjang menunggu giliran di TM Point
-Malah anda tidak pun perlu untuk keluar rumah untuk mendaftar broadband. Tak perlu bersesak dalam ‘traffic jam’, tak perlu membazir duit minyak dan duit tol. Tak perlu fikir kat mana nak parking. Anda tak perlu pergi ke TM, biarkan kami ke TM untuk anda.
-Jimat masa. Bayangkan anda perlu keluar rumah, bersesak dijalanraya, mencari tempat nak parking dan menunggu giliran sebelum sampai di kaunter. Proses pendaftaran yang tak sampai pun 5 minit tapi anda terpaksa mengambil masa berjam-jam hanya untuk selesaikan
-Perkhidmatan 24 jam selama 7 hari seminggu (24/7) termasuk hari minggu dan cuti
-Anda boleh daftar Streamyx walau di mana anda berada, anda boleh hubungi kami secara ‘call’ terus, SMS atau pun online.
-Tiada sebarang bayaran ‘up front’. Tiada bayaran pendaftaran. Semua urusan adalah PERCUMA!
-Perkhidmatan yang pasti MEMUASKAN.
-Anda tidak perlu mengisi borang permohonan yang berjela-jela panjang. Segala urusan dilakukan dengan seringkas mungkin. Segala-galanya untuk anda mendaftar Streamyx dengan lebih mudah!
-Anda boleh GUNA DULU BAYAR KEMUDIAN. Melalui kami anda diberi peluang untuk menguji tahap pencapaian Streamyx selama sebulan sebelum buat bayaran. Kalau dalam masa sebulan perkhidmatan tak memuaskan, anda boleh batalkan pada bila-bila masa dan tak perlu bayar apa-apa. Ini lebih adil untuk anda.
-Anda PASTI SELAMAT! Jangan risau, kami tak minta sebarang bayaran, malah segala urusan pembayaran dibayar terus kepada TM dan bukan melalui kami, itu pun lepas dah guna sebulan dan lepas dapat bil terus dari TM. Anggaplah saje lah kami sebagai wakil untuk mendaftarkan Streamyx di TM. Edited by acoll

Share this post


Link to post
Share on other sites
sekarang saya sudah sediakan form online untuk apply line telefon @ streamyx @ streamyx upgrade
tiada cas perkhidmatan.boleh layari blog saya untuk maklumat lanjut @ isi form
blog saya : [url="streamyxacol.blogspot.com"]streamyxacol.blogspot.com[/url]

Share this post


Link to post
Share on other sites
[b]perhatian kepada semua warga putera.bermula 1 september 2010 tm akan membuang pakej bb deals 512 kbps(rm90)-MAKLUMAT DARIPADA TM.jadi bagi yang berminat mendaftar baik daftar cepat.kunjungi [url="http://streamyxacol.blogspot.com"]streamyxacol.blogspot.com[/url].
[/b][size="5"][/size]

Share this post


Link to post
Share on other sites
tumpang tanya di topic ini, mungkin bersesuaian

baru-baru ini saya pindahkan "splitter" ke wayar utama yang menuju ke luar kerana masalah gangguan semasa menggunakan internet jika datang panggilan luar atau membuat panggilan ke luar.

kerana sebelum ini (harap difahami rajahnya) dari wayar luar ke bahagian A. dari bahagian A disambungkan terus ke 3 telefon dan ke bahagian B yang mengandungi splitter dan satu telefon.

disebabkan splitter tak menapis talian, menyebabkan berlaku gangguan, saya pindahkan splitter ke bahagian A untuk bergabung dengannya. bermakna dari talian utama terus ke splitter dan dari splitter dibawa ke bahagian B yang mengandungi 3 telefon.

tetapi kesannya beberapa nombor telefon tidak dapat dihubungi. hampir semua nombor telefon kenalan dan jiran dicuba tetapi tak dapat, hanya beberapa nombor yang berjaya.

kemudiannya, tadi, saya ubah kembali dengan talian utama ke bahagian A, yang mengandungi satu telefon, dan dikongsikan dengan splitter. dari splitter terus ke 2 telefon. boleh pulak call nombor2 yang tadinya terhalang.

adakah ianya masalah splitter?
sejak mula digabungkan splitter ke bahagian A tak berlaku gangguan internet, namun sejak perubahan terakhir belum diuji kerana belum ada talian masuk tiba2.

Share this post


Link to post
Share on other sites
hmm bgs klu ada servis camni...klu sy mendaftarkan utk org leh dptkan komisyen ker? sbb sy ada kedai cc di jelebu so ramai bertanya nak pasang atau daftar streamyx...so camne leh ker? hmm lg satu sy nak tanya berkaitan streamyx nih...baru2 ni sy dpt tau ada pakej bayr sekali dlm RM3++.++ dan boleh gunakan internet utk selama2nya tanpa sbrg yuran langganan bulanan betul ke...sbb org yg gunakan nih dah 2 bulan x byr bil dan mmg betul xde satu bil pun yg dia terima...sy cuma nak mengesahkan mengenai pakej ni...wujud atau tidak...lg satu berkaitan ngan pakej SOHO skrg bape kena byr sebulan utk 2MBPS sbb dulu tanya mhl sgtla smpai 4++.++ lak... Edited by haziqnet

Share this post


Link to post
Share on other sites
bleh haziq.ym saya atau sms saya untuk berurusan dgn sya.nnt saya akan tunjukkan mcm mana.xada rasanya pakej yg byr skali n bleh pki utk selama2nya.soho 2mb skang dlm rm3++ jer.klu nak upgrade atau buat yg baru pun bleh berurusan dgn sy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...