Jump to content
Sign in to follow this  
bioweapon83

Fungsi Report!

Recommended Posts

Perhatian Kepada Semua Ahli Putera.com:

Jangan menyalahgunakan button Report kerana ini akan menyusahkan pihak pemantau untuk menjalankan kerja-kerja pemantauan.

Jika terdapat sebarang masalah atau pertanyaan boleh ditujukan secara personal message(pm) ini kerana button report adalah bagi tujuan membuat aduan terhadap post yang mengandungi masalah

Kerjasama adalah diharapkan dari semua ahli bagi memastikan kelancaran Putera.com smile.gif

Terima Kasih

Share this post


Link to post
Share on other sites

TAMBAHAN:

kepada pengguna-pengguna baru, fungsi butang "REPORT" untuk melaporkan sebarang pelanggaran undang-undang pada topic berkenaan kepada pihak admin/moderator, bukannya untuk menyatakan perasaan di hati, bukannya untuk berbual dengan mod, bukannya untuk "REPLY" post berkenaan.

contoh contoh laporan:

1. topic tidak sesuai,

2. topic melanggar peraturan seperti perbincangan benda benda yang terlarang.

dan yang sewaktu dengannya.

ni aku perati ada beberapa topik yang berkenaan, orang yang reply kat bawah tu asyik dok taip macamni: "kenapa mod tak tutup?" "kenapa mod tak delete?" "kalau aku jadi mod.. blablabla". kat sini la fungsi butang REPORT tu. hantar repot. dan salah seorang dari moderator akan ambil tindakan sepatutnya. janganla pikir yang semua mod boleh baca semua topic dan susulannya dalam satu hari. kat situ la anda boleh membantu dengan menggunakan fungsi report tersebut.

sekian terima kasih

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...