Phoenixwunin

Niche Marketing Dan Jutawan Internet V1

QUOTE (ROBOTs! @ Dec 6 2008, 11:27 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Spoiler :
The Anatomy of Copywriting

Saya ada post something dekat thread business MLM di nun section satu lagi....yakni section business.

Kesian tgk diorang buat MLM tapi tak reti.....so saya pun kasi la skit 'not worth even a dime' comment dalam tuh.

Tetiba rasa boleh beneficial sikit disini...so saya copy skit masuk sini.

Here's the headline I'm talking about happy.gif :

"Are You Ready to DISCOVER How a College Drop-out
Can Easily Make Over $4000/day Online Without
Selling, Advertising, Referring, Sponsoring
Or Owning a Website??"

Finally REVEALED... "Insider" Strategy That They Never
Want You to Know That Can Manipulates Your Prospect
to Join You and Made You More Money Than You Could
Ever Imagine Literally in 7 days!!

Jom kita study skit....kenapa headline mcm tuh adalah amat power walaupun bunyinya amat poyo tongue.gif

A little note before that....headline ni boleh digunapakai untuk promote apa-apa sahaja....asalkan ia berkaitan dengan buat duit.

Ini termasuklah course Forex cik Ran, online tutorship milik saudara ROBOTs, produk terbaru milik Ewen Chia, Perigiduit, prigicash, Hai-O, Luxor dan lain-lain. Success rate guarateed. tongue.gif

Kenape yer????

Before we move on....let's talk a little about the basic foundation of Copywriting.

Bila sebut copywriting nih.... sebenarnya semuanya adalah psikologi semata2.

Kenape pulak camtuh yer????

Setiap orang dlm dunia nih....ada desire atau keinginan masing2. The key is...understand what they specifically want in their mind....benda yg bukan zahir tapi lebih kepada sesuatu dlm fikiran dan abstrak....mcm kebahagian dan lain-lain. And then it will be easy to sell them anything.

Kita study headline tu skarang.

Are You Ready:

-Perkataan nih simply akan build up the hype. Contoh mcm....you ready ke nak buat?? Serius ke nak buat?? Implies bahawa that something is important. So customer secara subconcious nya akan fikir benda itu teramat penting dan dia akan rugi kalau dia tak join / beli.

to DISCOVER:

-DIscover??? Siapa yg tak pernah suka untuk discover something new kan?? Ini adalah perkataan yg cukup power. Discover...revealed... dua ni kalau kena tempat boleh increase conversion sampai 30%. Kengkadang lebih.

How a College Drop-Out:

-Simply bermakna bahawa sesiapa sahaja boleh berjaya!!! Kalau budak kena terajang kuar kolej buleh buat...takkan you all tak boleh?? Kan??? Lebey kruang camtuh la.

Can Easily Make:

-The important word here is Easily. Semua orang akan tertarik dgn benda yg mudah diperolehi. Just put this word and conversion akan naik.

Over $4000/day Online:

-Money!! Who wouldn't want one right?? Tapi ini adalah content....so takde apa-apa skill copywriting disini.

Without Selling, Advertising, Referring, Sponsoring Or Owning a Website??:

-semua manusia didunia ni dilahirkan pemalas....no offense yer rakan-rakan tapi its the truth. People don't like to sell... people don't like to advertise... people don't like to refer... to sponsor... or to make a website. Too many hassle...too many work to do.

But..

They want to earn money!! Lots of it.

So mention kemudahan-kemudahan ini pada mereka. The benefit. Very powerful.

OK tak???

With me??

Let's move on....

Finally REVEALED!!!

-Finally!!! Akhirnya!!! Oh akhirnya!!!

Very powerful and emotionally great word. Terutama kalau calon customer kita dah lama cuba buat duit tapi asyik gagal saja. It will work out amazingly. Trust me. Sebab dia asyik buat yet no result...tiba-tiba kita dtg dan cakap ada teknik yg FINALLY!!! will solve their problem.

Kan... power kan???

"Insider" Strategy:

-Insider. Maknanya maklumat itu selama ini adalah rahsia. Tak ada orang tahu. Dan customer kita bakal mengetahui nya tak lama lagi. Sounds great and ofcourse tempting.

That They Never Want You to Know:

-Power pada ayat ini terletak pada "THEY!!" Bermaksud orang-orang expert yg selama ini buat sampai usd 1000 sehari tuh. people like travis... ryan deiss... engrista lal... and so on.

This sentence imply bahawa ada teknik secret yg wujud tapi diornag yg berjaya tak mahu kita gunakan. And now kita offer the secret to that super powerful strategy. Who wouldn't want right??

That Can Manipulates Your Prospect to Join You:

-Manipulates your customer. Manipulates your prospect. Power kan?? Siapa tak mahu kalau diberi kuasa untuk manipulasi org. Hehe...

Made You More Money Than You Could Ever Imagine Literally in 7 days!!:

-This one content. Copywriting dia terletak pada "More.... Ever Imagine... 7 Days!!

7 days tu paling power sbb 7 hari adalah masa yg agak singkat. Target prospek kita adalah seseorang yg nak buat duit sepantas mungkin. So... it will work.

Orait....nak berforum tmpt lain plak. Malas lah asyik sembang duit jerr....lama-lama kepala berkiblatkan duit jer... hidup pun musnah sbb asyik pikir duit jerr....

useless... blush.gif

i see....

useless ke? takpelah kalau mcm tuh. saya mintak maap byk-byk dan janji tak post dah blush.gif

sorry ek.... smile.gif

harap maafkan saya... blush.gif

QUOTE(Arissa Nightingale @ Dec 7 2008, 02:04 AM) <{POST_SNAPBACK}>
i see....

useless ke? takpelah kalau mcm tuh. saya mintak maap byk-byk dan janji tak post dah blush.gif

sorry ek.... smile.gif

harap maafkan saya... blush.gif

ish..jgn camtu cik arrissa..saya learn byk mende dari post cik arrissa tuh and rasa nya priceless..
ramai lagik rasanya nak cik arrissa kongsi ilmu2 camni..

and yakin cik arrissa ni best..

*adoi robot..pe kata ko delete la post ko tuh..bukan dalam thread ko pon..tak susah kan ko pon..menyusahkan org laen ada la..
*sori terpaksa spam dalam ni..memandangkan kejadian ini telah berlaku.. Edited by mds

omg arissa, pls dun leave us here!

kalau x camana nk compete ngan putera awk kan? (belum yg atas atas die lagi tuh) smile.gif

robot sebenarnye nk tulis usefull, bukan useless...biasela typo..

QUOTE(ROBOTs! @ Dec 6 2008, 11:27 PM) <{POST_SNAPBACK}>
useless... blush.gif

If I were to ask you to shut up now, I will probably say this to you Mr ROBOTshit

"Can I ask you to watch your mouth buddy? You kinda rude dont you see?
Can you speak the useless words just to yourself please?

Or are you even blind?

Don't you see the GEM she is giving everybody here?

You useless robot fcdkidgfng sheyt."

But then, I am also a newbie so, I think I will not say such thing to you, or maybe you only have half brain...
Or no brainer at all... (ko kan robot... mana ada brain huhuhuhu)

I guess Cik Arissa will forgive your stupidity... and I hope she will still keep posting here...

======================
you? I really want to say

"you can get lost bloody robots"

but again, i am not the Thread Starter so... will not ask you so...

Whatever. Otak ko mmg tak betul la Robot. Tak paham aku isk isk...
Edited by matieu

wah, budak2 Area51 dah keluar...takpe la Matte, rileks...cool down.
And please, we simply dun want that kind of word from you, don't play
it to his game. You're better than that, right?

So, to miss Arissa, on behalf from the other member in this thread, I'm
humbly requested that you will keep posting here. This is just an isolation
case, no need for you to take it seriously. (I'll buy you chocolate if you want... rolleyes.gif )

And to the others, please keep this thread positive. We're here to learn
something, from the guys that already making something in this field.
Jangan jadikan thread ni sama macam thread2 online business dlm sesetengah
forum lain kat luar sana.

Boy, we're lucky Finix tgh beraya kat kampung dia skang ni, klu tak, sah2 dia
tutup thread ni on the spot...haishh.

cik arissa yg hebat...jgnla x post da. ape yg awk ajar tu mmg mudah d fahami....
mmg great sifu arrr......
ajarkan kami lagi..... wink.gif wink.gif wink.gif boley x????

urmm....ade x sape2 yg sudi utk ajar saya nak gne cloaker....???
saya x tau cm ne nak gne. tunjuk ajr anda amat2 saya perlukan dan amat2 dhargai......

esok raya.....saya nak ucapkan selamat hari raya aidiladha kpd forumers kat cni....
Edited by zalee88

selamat hari raya lembu sume.. i mean, selamat hari raya haji semua..
lama tak masuk sinih.. ape dah jadi..?
waaaa... best2 cik arissa dah msk sini.. nk ckp ape ek..? erm.. selamat datang kak..!!!
makin meriah la thread nih.. pasni agak2 nye sham pun msk agk nye.. harap2 begitu..

err.. psl adek robot tu kat atas, maafkn die saje lor sis.. die mmg cmtu.. ckp tak berfikir.. yea, die kan da wat bnyk sale, lupe diri tuh.. takpe2, nanti pasti, die sedar.. insyaallah...

harap you keep on posting here lorh.. yea, me too sam, i want to give her choc oso. for appreciation. tanda tulus ikhlas dari kami..

tkpe, nila setitik tuh takkan rosakkan susu sebelanga.. sbb susu kita ni special sikit, kepekatan die lagi pekat.. so datang lah nila 2,3 titik pun(org2 yg tk tau nilai erti value yg diberi oleh finix,ds,cs,kai kiske, baron,crown n arissa) tp susu tu tkkan rosak pun.. (susu tu kite sume la, org2 yg menghargai knowledge n value yg diberi oleh sifu2 sekalian.)

again i want to stress it here, nila setitik takkan rosakkan susu sebelanga..

hoho..

*cmne nk bg coklat nih.. its ok, sy lg muda dari sis nih.. so bf die xkn mara nyer.. kikiki.. jeles ko ko sam.. wakakaka rolleyes.gif

QUOTE(ROBOTs! @ Dec 7 2008, 12:03 PM) <{POST_SNAPBACK}>
adoyai~sorry2...cume pendapat aku je...dia posting terlalu panjang lebar dan agak serabut...satu lg bukan semua orang bleh paham tup tap posting camtu...kalau nak bg info, ringkas2 sudey janji bleh paham...bukan ape, terlalu ramai orang beri pendapat about niche and marketing, so bebudak kat sini gerenti akan bercelaru. Kalau all of u nak tunjuk skill, buka lah thread sendiri, im sure they will understand what r u trying to say...

Nak sound aku, silakan jelah, sebab its like a useless ads.....haha..have fun nway. happy.gif

ROBOTs...thank you so much!!!
My mood's down and u gv me an opportunity to release...MUAHAHAHAHA laugh.gif

Well, since I was back frm SG I;ve been reading...but I cant tolerate anymore so I have to post
The thing's I've BOLD-ed above:
"your opinion" ... y not u keep it to urself?? I think it's useLESS..YAY YAY, USELESS ( ohmy.gif oops...I should not tell u my opinion...so sorry...HAHAHA)
and "open your own thread"...I know u hv a few threads too...y not u jz state WHATEVER NONSENSE OPINIONS U HAVE @ those places??
EVERYTHING here is USELESS to u....y r u in here??? unsure.gif

b a good boy, kid!
Thank you again and have a nice day! smile.gif

QUOTE (Arissa Nightingale @ Dec 7 2008, 02:04 AM) <{POST_SNAPBACK}>
i see....

useless ke? takpelah kalau mcm tuh. saya mintak maap byk-byk dan janji tak post dah

sorry ek....

harap maafkan saya...

The 'princess' has spoken.. in the most polite manner laugh.gif

But she is our 'top gun' anyway... so I'll stick with whatever she says. Hell.. I got my red horse all thanks to her. So why shouldn't I??

Though I do think it's about time you stop playing.. my dear 'princess'. biggrin.gif

Well, you scolded me for sharing my 'research - tracking method' with Conversion Prophet here.. so I guess it's time I do the same to you?? laugh.gif Just kidding.

To Phoenix.

If that boy really wants control of this place so much... let him have it. Let him do as he likes. It seems rather obvious that the way he can earn money is only through his method and he can't seem to be able to integrate or acknowledge any other method available. So no use keeping him in our list as potential JV. He might even backstab us one day if we let him in to our ranks.

Just for everyone's information (I feel compelled to tell this), Phoenix has been using video marketing and Web 2.0 for his LGN and niches long before this, infact he has lots of experience with videos. And suddenly 'that boy' came in and talks as if he is the only person who knows how to use Youtube to market his niches. This technique has been around for ages.. you are making me laugh boy. Not that we don't acknowledge videos, I do agree that videos or in our definition, Web 2.0 as a whole will bring in a new kind of breed or system to promote any product available on the net. But we've tested it way too much, and videos just can't seem to compete well with a well written landing page. Except videos of earning proof.. maybe paypal or clickbank. That does work well.

He even wants to mimic Ewen's and Irfan's outdated method so much... I say just let him have his way.

We all have more important things to do and I believe you are the same, right Phoenix?? The 'internet monk' has been thinking the same with me as well and that is why you don't see us both posting here anymore.

And I guess Phoenix, you do realize.. managing this whole thread has taken a lot of your precious time.. agree?? There's a limit of how much to give back to the society, that is, to do it without risking your own time management and niche businesses.

Internet is a great medium to make money and start business because of the leisure and luxury the internet offers that brings us the ability to work at our own pace and do it 'whenever we like'. With internet, we can choose to do it just 2 hours per day. Or 5 hours per day. Doesn't really matter. What matters most is we will have lots of free time to go about doing our favourite things and hobby.

This is the whole purpose of choosing internet business over real world business. So that we will have lots of free time everyday and able to relax beside the beach anytime we want.

But the whole idea won't materialized well if you can't have the time you are supposed to have just because you need to answer all the Personal Messages and address all the problems and issues being asked here at Tanya@Putera.

That's why we don't see people like Thad and Travis posting in WA a lot like the old days. Forumming wasted too much time and gives negative impact to our business.. if we can't manage it right.

My suggestions is, most people here already sign-up for Wealthy Affiliate right? So in that case, just let Kyle and Carson handles them and guide them to their success. You don't earn even a dime doing this.. but K&C do.

Well, they do have 'that boy' as well to guide them. He does sound like he's making more millions than us combined everyday and knows more than our knowledge combined.

It's a pity though.. last week before I went to Singapore for my 'closed door seminar'.. Arissa helped tweaked my squeeze page. And to my surprise she brings up the conversion from normal 5 to 10 sales a day (my own product.. priced at USD 97) to a surprising 15 to 30 sales a day.. through my own promotion alone without taking affiliates promotion and sales in calculation yet. A simple change of headlines and sub-headlines and also the videos placement from right to left. She's our top-gun in website design and copywriting.

But I guess that boy can surely make more sales than this right?
ph34r.gif

*I do have some interest with Area51 though. If there's a method or trick I'd like to share from now on.. it should be done in a closed forum specific for some people. Anyone care to tell me about this Area51 forum and how to access it?? PM me about it. And I'll also ask the 'internet monk' aka Ryan whether he wants to join in or not. Edited by Kai Kiske

QUOTE(ROBOTs! @ Dec 7 2008, 12:03 PM) <{POST_SNAPBACK}>
adoyai~sorry2...cume pendapat aku je...dia posting terlalu panjang lebar dan agak serabut...satu lg bukan semua orang bleh paham tup tap posting camtu...kalau nak bg info, ringkas2 sudey janji bleh paham...bukan ape, terlalu ramai orang beri pendapat about niche and marketing, so bebudak kat sini gerenti akan bercelaru. Kalau all of u nak tunjuk skill, buka lah thread sendiri, im sure they will understand what r u trying to say...

Nak sound aku, silakan jelah, sebab its like a useless ads.....haha..have fun nway. happy.gif

oh lupe plak, try this out,lol...

Spoiler :
One of the greatest challenges that many affiliates, bloggers and AdSense marketers face is finding and choosing their niche. I often suggest its best to start off with a site or blogs around your hobbies, passions, a topic you know well or even a health condition for problem you have experienced and know something about. But what niche do you go after you've built your 1st sites with the above in mind. What niches do you go after if you just want to find PROFITABLE niches, that aren't over-saturated yet?

Many people make the mistake of starting with one of the toughest niches of all - Internet Marketing. This market is extremely over-saturated and competing against this crowd is like trying to preach to the choir. They've all seen and used every marketing trick in the book. This market also tends to overrun with get rich quick schemes that all promise to be better than the last, but don't really deliver value. And guess what the pros in this market do? They capitalize on all the n00bs, just like you! Other Internet marketers and webmasters can be a tough crowd to sell to - ESPECIALLY if you are a n00b yourself! Don't go there when you are green.

Finding that Rich Niche
Here is a GREAT suggestion, with step-by step instructions and screenshots that uses free tools in a very interesting way. finding Profitable niches in under 10 minutes from SEOproToolZ. This is the second post in a series on discovering potentially profitable niches the easy way. They show a VERY COOL trick for finding niches and by evaluating their popularity, competition and keyword cost all in one fell swoop. I can't wait to try this myself on a couple projects.

Here is the 1st post in the series that shows what the author feels are the top six sources for niche ideas.

Another good niche finder or topic juice generator is Yahoo Buzz, which shows the most popular Yahoo searches. I also used to check at Yahoo for something I can't find today. There used to be a place you could see the most popular stores or most popular product searches at Yahoo stores. I'll try to find it and add it later in the niche forum thread below.

Ralph Wilson over at Web Marketing today has some great tips and niche finding tools too at: "Research Guide to Online Niche-Finding: Methodology and Software".

Then once you have picked a niche or two, discover untapped keyword phrases in your niche market with NicheBot. This tool will help you in numerous ways and deserves a bookmark at the top of your list.

I have other niche finding tools I think somewhere that I will try to go find.
Jump into the discussion if you have other tools or ideas.
Share and share alike!

OK la post Arissa tu .. takde la panjang or berserabut pun.. mmg mudah utk difahami.. harap sis Arissa and all otai2.. akan post lagi and boleh ignore je org2 mcm Robots ni.. he's no brain at all.. Edited by filzan

Wahhh...only a word from mr robots and all otai2 here are offended..thanks alot robot...your priceless opinion demonstrated the worth of copywriting..satu ayat perkataan jer dan semua terasa..ni org melayu ke bukan...tader sopan santun dan jaga perasaan org lain langsung..and please do not group others as the like of you..WE DO APPRWCIATE what are the otai are telling, teaching and advicing us..

to cik arissa, bro phoenixwunin, baron engerista, dominant star, crown, kai kiske dan otai2 lain...

please disregard the opinion of robots..he may think it's useless, but to other members the post by all of you guys and gals are a GEM..so valuable..

kami baru nak merangkak dlm bidang ni..don't leave us behind ok...ajar ler baby step supaya kami bleh berlari sendiri.. blush.gif

nak tau skit la...apsal aku nyer PPC tak leh show ad kat sponsored link ah?
ni ha dia tulis..

Ad showing? No
The keyword phrase you've entered has a low search volume and isn't showing any of your ads.
If more users start searching for your keyword, your ad will begin to show. You don't need to do anything.

Mcmana nie ?

errr. sori. aku dah jumpa niche aku. skrg tgk nak bukak account click bank. tp aku ada masalah ngan payee name, first nama dan last name

katakan nama aku abu azhar bin abu sulaiman

nak isi form dia camnih ker?

payee name
abu azhar bin abu sulaiman

first name
abu azhar

last name
abu sulaiman

*soro tanya soalan camnih. buka apa, check bukan boleh main2

before yg lain jawap, aku just bagi pendapat aku ek.

zam : kalo macam google cakap tu, maksudnya keyword ko tu tak da orang@tak cukup ramai orang search. so buat masa ni, takda dia show lagi. nanti dah cukup volume.dia kuarkan.

hdroxy : aku pon isi camtu. tak tau la mana yg betol.

cyberfly : thanks for sharing smile.gif sempoi.. Edited by DisepelayINbright

QUOTE(DisepelayINbright @ Dec 7 2008, 02:23 PM) <{POST_SNAPBACK}>
before yg lain jawap, aku just bagi pendapat aku ek.

zam : kalo macam google cakap tu, maksudnya keyword ko tu tak da orang@tak cukup ramai orang search. so buat masa ni, takda dia show lagi. nanti dah cukup volume.dia kuarkan.

hdroxy : aku pon isi camtu. tak tau la mana yg betol.

Yeke ke bro..? But, nape ade setengah keyword aku dia taip cam ni..

Ad showing? No
Your ad shares a similar Display URL with a competing, higher ranking ad.

For details on specific criteria for this test, click the following link.
Details and recommendations »

To match specific targeting conditions (like geographic region), use the
Ads Diagnostic Tool.

Pastu kat ad tu ada tulis ..

Active
Bid is below first page bid estimate of RM1.10

Another one..

Ape maksud imperession kat PPC tu ek..?? Walaupon takde click tapi ade impression..

Thanks suma..

Aku bukan ape..nak post tanya kat WA.. sangat la paham kan.. baik post kat sini je.. laugh.gif Edited by zam_bajet

QUOTE(zam_bajet @ Dec 7 2008, 02:34 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Yeke ke bro..? But, nape ade setengah keyword aku dia taip cam ni..

Ad showing? No
Your ad shares a similar Display URL with a competing, higher ranking ad.

To match specific targeting conditions (like geographic region), use the
Ads Diagnostic Tool.

Pastu kat ad tu ada tulis ..

Active
Bid is below first page bid estimate of RM1.10

Firstly, boleh tak kasi tahu sikit sebyk pasal campaign ko ni?
Ko buat direct linking ke?

Anyway, klu ikutkan statement kat atas, ko macam buat direct linking,
and keyword2 ko tu mmg teramat mahal. (rasanya bukan RM1.10, tu sebenarnya
USD1.10 biggrin.gif ).

Ada dua sbb kenapa keyword ko mahal, satu , keyword ko ni teramat mahal and very competitive
(popular keyword) and dua, keyword ni mmg general. So, klu ko bid bawah USD1.10, mmg ad
ko takkan keluar. Tp aku nasihatkan jangan bid tinggi drp $1.10 tu, sbb ko akan hilang byk duit nnt.
So, pausekan dulu campaign ko and research lebih byk ttg keywords

QUOTE(zam_bajet @ Dec 7 2008, 02:34 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Ape maksud imperession kat PPC tu ek..?? Walaupon takde click tapi ade impression..

Thanks suma..

Aku bukan ape..nak post tanya kat WA.. sangat la paham kan.. baik post kat sini je.. laugh.gif

Okay, impression tu maksud dia berapa kali ad ko keluar bila org taip keyword ko. Contohnya mcm ni...

Katakan keyword ko "panic attack treatment". Setiap kali org taip "panic attack treatment", ad ko akan keluar.
Inilah yg dikatakan impression. Bila dua org taip keyword ko nnt, ko akan dpt dua impression and so on.
Klu takde org click, which is adcopy ko tak enticing, impression ko akan tinggi and click through rate akan jadi rendah.
Bila CTR ko rendah, ini akan menyebabkan Quality Score ko jugak akan jadi rendah. Bila QS rendah, CPC akan naik and Ad
position akan menurun. So eventually, ko akan bayar kat google keyword yg mahal untuk position ad yg rendah.
So, ini mmg tak best langsung pada pendapat aku. Jadi, continue study bab2 PPC...jangan dive terus ajer okay?
Klu ada apa2, post kat sini...ada la org yg akan membantu...

Hope this'll help...Cheers! Edited by sammy800

A'ah bro..aku wat direct linking...

Saje nak test perabih duit..haha.. laugh.gif

Tapi bajet aku guna sikit je... nak tgk bleh blah ke tak ... anyway... thanks bro..

Kalo aku tak paham walau sekelumit pom aku trus post kat sini..

Ada lagi nak tanya..

Ok skg.. ada satu keyword aku dah show ad... tapi satu je la..(aku punya banyak buat keyword) yang
show 1 je..huhu.. kecewa ni.. biggrin.gif

ni ha dia..

Ad showing? Yes

Quality Score: OK (6/10)
Details and recommendations

So, persoalannya skg..

ada beberapa ads aku dia tulis camni je..

Note: in this diagnosis the search stop smoking did not trigger this keyword. However, another keyword in this ad group ( [stop smoking] ) is triggered by this search.

Quality Score: OK (7/10)

Apsal dia tak kuar Ad showing? Yes or No ??

Setakat ni tu je..ada lagi.. aku post sampai aku tau.. haha Edited by zam_bajet

hmmm..nampak nye robot (bukan WARGANEGARA) tu memang dah buat kacau mad.gif

arissa post kat sini, bukan kat salah satu thread ko yg "menagih simpati" tu. so ape2 pun

pendapat ko simpan dalam lubang jamban je la... SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA..

AWAS! jgn sampai ada yg terkorban..

zam.. bahaya nih main main dengan adword.. direct linking plak.
dah hadam beating adword? mungkin kat situ banyak boleh dipelajari.
banyak sangat duit biggrin.gif simpan dulu bro..buat modal kemudian hari ehehe