Jump to content
Sign in to follow this  
brigedalaqsa

Mount Imej

Recommended Posts

sapa pernah buat?

macam ni...

kan bila nak main game cam fifa dia mintak cd..

biasanya kita ambik imej satu cd untuk mount kan?

ada kawan aku buat (tapi aku x ingat nak tanya)..

burn 1 cd dan namakan FIFA07 (contohnya)..

dalam cd tu hanya masukkan fail autorun dll.. yg cuma bersaiz 3MB

pastu ambik imej cd tu jer lah.. hanya 3Mb untuk simpan dalam hddisk...

yang aku ingat fail autorun..

yang aku nak tahu fail apa lagi yang perlu dimasukkan..

sekali lagi... saper pernah buat???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...