Jump to content

tuliperfancy

Learning
  • Content Count

    20
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Normal

About tuliperfancy

  • Rank
    Ahli

Recent Profile Visitors

911 profile views
  1. ACtually bg I nak guna smarthome ni sb I pikir nk jimat masa.. Balik keje da penat.. kalau boleh semua alatan kat rumah biarlah boleh berinteraksi dgn bdn kita yg penat ni. Paling sedih kalau nk masak nasi tp TERLUPA TEKAN API ATAS.. aduh menangis mcm tu TT_TT Cepat-cepatlah TM lebarkan jalur 5G kat semua kaw. A'ahhh nak sgt ada alatan teknologi mcm tu kat rumah. Selalu tgok china je keluarkan produk canggih2 tapi I tak minat la brg dr sana. kalau skrg guna 4G laju gak tapi akan lag sb ada limit sedangkan 5G tu kapasiti dia lagi besar.
  2. Have you ever imagined that we needed to build a wireless specialist diagnosis. Specialist diagnosis such as electrocardiogram, imaging, and test results provides crucial diagnostic clues. CT, MRI, and pathology images often have a very large capacity,.. However, the image can be transmitted almost in real time with 5G...
  3. Maybe we should emerge a tele-surgery since our country has a problem with a shortage of specialist in hospital. In addition, the number of patients keep increase day by day
×
×
  • Create New...