Jump to content

khairuddin_25

Members
  • Content Count

    160
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

9 Normal

About khairuddin_25

  • Rank
    Ahli
  • Birthday 06/23/1990

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Paka, Dungun, Terengganu... Sekarang kat Mesir, mengaji plakk

Contact Methods

  1. Salam diberi.. Wahai otai-otai sekalian. Sila jawab soalan ini. Siapa mampu memberi jawapan yang baik, saya akan sediakan sesuatu untuk mereka... hehe Nak tanya : Ada tak mana software yang mana kita bleh berbual dengan komputer terus. Tidak perlu sambung internet dah, cme buka software tu, kita bleh sembang macam-macam dengan komputer/laptop? Sebab dulu, ada la tengok orang, dia sembang dengan komputer terus.... Rupa-rupanya komputer ni pandai juga perkena ke tuannya sendiri. Tetapi, apa yang best nya, penguasaan Bahasa Inggeris meningkat. Tapi sayang, dia yang mengguna software tu, komputer nya dah rosak dan tidak ingat, apakah nama software nya? Huhu, mintak bantuan...
×
×
  • Create New...