Jump to content

eboss2u

Learning
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by eboss2u


  1. CILI APA NIE? KALAU SIAP DGN PINDAH KE POLIBEG BESAR BERAPA REGANYA? PM SAYA SEGERA

    salam semua...

    sy sedang menjalankan projek fertigasi cili..kepada yg berminat utk membeli anak pokok cili berusia 2 minggu - 1 bulan boleh hubungi saya..

    Anak pokok berusia sebulan sudah boleh dipindah ke polibeg besar...harga sekitar rm4 - rm6...

    Hubungi : Aiman Farm Enterprise

    Email : [email protected]


  2. Dealer diperlukan untuk memasarkan produk 'web solution' bagi pasaran tempatan. Produk ini dicipta khusus bagi mana2 pengusaha industri kecil dan sederhana untuk memiliki laman web dan penjenamaan mereka sendiri tanpa berbelanja besar. Produk ini di keluarkan berdasarkan kenyataan dari kerajaan malaysia di mana terdapat lebih kurang 850 000 syarikat2 berdaftar masih belum memiliki laman web mereka sendiri.

    Untuk para Dealer, margin sebanyak 20% diberikan. Dari segi promosi anda akan di sediakan bunting, standee, poster, leaflets secara percuma. Jika premis anda berada di pusat membeli-belah kami akan menghantar promoter kami untuk membantu memasarkan produk tersebut. Produk yg di maksudkan meliputi pendaftaran domain name. 1 gig hosting space, 1 gig e-mail account, SMS marketing powered by SUN microsystems, Web builder dan 1 tahun langganan untuk portal niaga iBeli.com. Web solution ini juga merangkumi 2 platform untuk di pilih iaitu window(ASP) dan linux(PHP). Muka paparan pula adalah sehingga 25 muka. Modal tak perlu sehingga 1k untuk untung rm200 bagi 10 unit jualan sahaja. Kenapa tunggu??

    maklumat lanjut 012-206 8506.(mr haff)

    MODAL RM1000.00 KOMISEN JUAL 1 UNIT RM20 SAJA KER? NAK DAPAT RM20 TU KENA TUNGGU BERAPA LAMA PULA? BAYAR RM1000 DAPAT APA?


  3. salam.. saya hafizal. saya telah pun menjalankan bisnes dobi layan diri ini. alhamdulillah bisnes ini telah pun berjaya dan saya memperoleh pendapatan yang lumayan setiap 2 minggu! itu pun bekerja kutip duit sahaja. namun begitu, saya tidak mampu untuk melakukan kerja di luar kawasan saya. andalah orang yang berhak menjalankan bisnes dobi layan diri ini di tempat anda sendiri. syarikat saya telah mengambil inisiatif untuk menolong sesiapa sahaja (melayu) untuk melakukan bisnes ini. dengan bermodalkan serendah RM1600, anda boleh memulakan bisnes. ada apa2 soalan, sila kemukakan... :)

    saya cuba huungi tuan page semalam tapi tuan sibuk. lepas tu saya hubungi encik Kamal. Lepas puas hati dgn penerangan Encik Kamal saya berminat untuk join program ini.

    Harap tuan dapat email contoh SURAT PERMOHONAN untuk pasang mesin ini ke IPTA. Saya nak buat panduan untuk saya hantar ke beberapa kolej diSelangor. Harap tuan dapat emailkan ke [email protected] segera. Terima kasih


  4. RM29,400 untuk peralatan saja...nak bayar deposit kedai lagi...renovation lagi...piping lagi...paling koman nak lagi RM15000. Maksud saya buka loan dgn syarikat tapi syarikat yang tolong uruskan loan dengan bank atau ko-op atau bank raykat atau dgn TEKUN...so kalau dah ada satu centre loan senang sikit nak buat projek nie

    contoh IWANI FROZEN FOOD deal dgn TEKUN...loan RM10K.. so peserta cuma cari lokasi...paling2 RM10K dah jimat untuk mudahkan niat nak ada business sendiri.

    saya lihat core business Har Service Centre adalah produce mesin coin box.

    untuk 12 mesin coin box

    12 x RM1200 = RM 14400 untuk coin box

    10 mesin 7 kg = RM10000

    2 dryer = RM5000

    ini sahaja dah mencecah modal RM29400,

    jika ada 10 pengusaha sewa beli, modal minimun syarikat RM294,000 pastinya suatu beban kewangan bagi syarikat untuk buat sewa beli.

    pada pandangan saya, modal minimum saudara adalah RM14400 untuk bayar 12 mesin coin box.

    saudara boleh cari kedai yang jual mesin basuh/ dryer secara sewa beli & deal dengan tokeh kedai tersebut...

    bagaimana pandangan en. kewel ?


  5. kepada semua yang masih tercari cari mesin basuh layann diri ini, atau ingin memiliki bisnes ini, boleh berbincang disini atau terus berhubung dengan saya 013 426 2 426-kewel. atau terus berhubung dengan Boss saya

    0194219768-En.kamal. Mesin telah banyak yang siap, bagi mereka yang inginkan mesin ini dgn segera, ini lah masanya...cepat beritahu kami :)

    saya berminat lokasi pun dah ada cuma masalah modal...syarikat nie oleh buat sewa beli tak...saya nak dalam 10 unit mesin cuci dan 2 unit pengering...hubuni saya melalui email... [email protected] atau call 013-3197008 sham kajang...lepas jam 2 petang...ASAP

×
×
  • Create New...