Jump to content

electroboy

Members
  • Content Count

    2810
  • Joined

  • Last visited

Status Updates posted by electroboy

  1. abg ni jahat ahhh!! lol :P

  2. aik lama dah tak kacau org nampak.. demam ke? hehe...

  3. akhirnya bertukar gak avatar ko.. haha...

  4. apsal delete friendster...

  5. apsal nick dah bertukar?

  6. betul ke baru 23 tahun ni? cam tak caya jer.. haha happy birthday ^_^

  7. buat malu oracle je ko ni...amek satu bintang dari aku...hokhok...

  8. cess...ada kapal terbang yg nak kene tembak jatuh dgn manpad nih..... urghhh :P

  9. Haha, takde apa nak post dah..semua dah hebat2 sekarang. Aku datang baca2 je.. =)

  10. ilek la...jgn marah aku ...wuwu :(

  11. kalau aku anggap ko sampah kira aku secara automatik jadi professional la...gitu eh?

  12. kalau hantar komen boleh plak

    1. KeH

      KeH

      lame dah tak nampakk :((

  13. ko anak raja ke ada pangkat putera kat depan nick...hehe....

  14. tipu. malaikat mana reti taip keyboard klik mouse

  15. weh, sker la aku baca balik thread ko bukak yg lelama dulu..zaman kanak-kanak ko dulu la...haha, baca la balik, best d'oh...especially thread info pasal programmer tu.. haha, jgn lupa post #41 tau. =P

×
×
  • Create New...