Jump to content

aczan

Members
  • Content Count

    396
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by aczan

  1. Kawan copy lagu format MP3 dari PC ke CD-R..Tapi bila cuba main kat CD Player dalam kereta Alza, dia tak baca...pasal macam ni..??
  2. Salam, aku baru je beli GPS ni, tak sampai seminggu..beli masa ada pamera kat Terengganu baru ni (agen tu dari KL) .. masa aku tengah 'main-main' dengan GPS ni..tiba-tiba je macam 'power lebih..skrin dia tu terputus dan padam..sekarang bila aku sambung kat songket kereta, lampu merah menyala..tapi GPS ni tak keluar apa-apapun biarpun dah banyak kali aku tekan butang on dia..   Aku kecewa betul, harga GPS ni dalam RM420..Sape boleh tolong selesaikan masalah aku? Atau pakah GPS ni langsung dah rosak dan kira buang terus?
  3. Gambar Visa untuk ke Jerman, latar belakang dia warna apa?
  4. Ada pelanggan kawan nak buat gambar visa untuk ke cina..soalannya, apakah ukuran gambar visa ke cina sama dengan ukuran gambar visa ke mekah untuk umrah? Harap kawan yang tahu dapat begitu dalam kadar yang segera!
  5. [url="http://www.aziscs1.com/2011/01/tutorial-photoshop-cara-membuat-efek.html"]http://www.aziscs1.com/2011/01/tutorial-photoshop-cara-membuat-efek.html [/url] Kat atas tu web yang mengajar cara untuk buat efek kaca pecah pada gambar..tapi aku cuma dapat ikut separuh aje..bila sampai langkah 5 dahn seterusnya aku dah tak faham maksud dia ajar...harap sapa2 yang lebih arif dapat jelaskan kepada aku caranya..
  6. Salam, aku ada jumpa satu gambar kat internet, di mana gambar seorang perempuan sedang duduk di lapangan terbang..menariknya, perempuan yang duduk itu (manusia normal) besar..manakala orang yang kat lapangan terbang tu kecil..macam orang kenit..Saya rasa benda ni di buat dengan photoshop..Macam mana nak buat?
  7. Aku pinjam DVD filem Inggeris dari kawan aku dan tengok melalui DVD di PC..Tapi peliknya sarikata kat bawah filem tu tak ada, sedangkan kawan aku tengok kat TV, ada sarikata dia..Jadi nak tahu, apakah bila tengok melalui komputer, sarikatanya hilang? Atau ada apa yang perlu aku tekan supaya keluar sarikatanya? Harap dapat membantu.
  8. Sekarang ni aku guna printer canon yang ada 4 warna..dan guna ciss...Aku mahu beli printer canon yang ada 6 warna dan boleh buat ciss..aku tengok kat internet, model tu memang ada..tapi kat luar negara je..kat malaysia ni, ada ke kedai yang jual model ni?
  9. Assalamualaikum. Komputer aku tak ada program Microsoft Publisher. Aku nak masukkan program tu kat Pc aku. Cari punya cari, aku ada jumpa satu CD Microsoft Office 2000 Premium (yang aku pernah beli dulu) dan aku tengok dalam CD tu ada program M/Publisher. Aku cuba Install CD tu..tapi yang jadi masalahnya, bila aku cuba nak Install..dia akan keluar program Microsoft Office 2000 Premium dulu..sedangkan aku tak mahu program tu, aku mahu program M/Publisher.Jadi, macam mana cara yang betul yang harus aku buat untuk aku dapat masukkan program M/Publisher kat dalam PC aku. Sekian, terimakasih..
×
×
  • Create New...