Jump to content

wanza

Members
  • Content Count

    346
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by wanza

  1. Biasanya kalau kita ke kedai untuk beli pencetak mesti tauke tanya nak pasang CISS tak?   Kalau ikut untung, pasang CISS dan refill bila dakwat habis. Kos pun murah daripada katrij original. Tapi pasang CISS ni ada gak kontra dia. Tak cetak sehari, seminggu kebarangkalian saluran CISS masuk angin tinggi. CISS ni sesuai untuk orang yang print banyak-banyak dan setiap hari.   Kesimpulannya, kalau jenis print seminggu sekali baik guna katrij je. :3:
  2. Kemunculan Football Manager 2012 di pasaran lebih awal daripada yang dijangka. Mana nak dapat sekitar KL dan Selangor?
  3. Game FM2011 dah keluar dah. Aku baru beli semalam di Digital Mall dengan harga RM10...hoho...nak beli yang ori tak mampu, RM159 aku tengok di Midvalley. Walaupun aku install laptop yang lama, ram tak sampai 2GB pun ok lagi. Istimewa FM2011: - ada agen pemain masa nak sain kontrak. kena tawar-menawar la plak. - ada private chat antara pengurus dengan pemain - diintegrasikan dengan twitter dan youtube. senang nak upload atau kongsi cerita dengan kawan-kawan online - sebelum lawan, ada latihan untuk persiapan dulu. Setakat ni aku tgh uruskan ManUtd. Baru nak faham2 konsep terkini FM2011. Pening juga nak klik masa mula-mula. hehehe... Cerita MU Terkini: - Semua perlawanan persahabatan menang tanpa bolos langsung. Menang besar 9-0 dgn Antwerp. - Pembelian pemain. Peruntukan 24juta euro je. Beli Eden Hazard (28M) dengan Giuliano (12M), sangat mahal T_T. - Pemain yang dibeli aku scout dulu, 3.5 bintang dan ke atas terus beli. - Nak jual Hargreaves sebab rekod kecederaan yang merugikan duit kelab bayar gaji dia sorang. Lepas ni bersiap sedia untuk lawan Chelsea - Community Shield. Formasi 4-4-2 Van der Sar Brown/Rafael - Vidic - Ferdinand - Evra Giuliano - Fletcher - Scholes/Carrick - Hazard/Nani Rooney - Berbatov/Hernandez Jom main dan tukar-tukar taktik korang di sini.
  4. Aritu klas aku ada buat persembahan skit.... pastu cameraman ni amik video ktorang pkai tape... abis rakam, dia antar kedai utk burn dalam dvd... masalahnya fail tu format .vob...camne nak jadikan dalam bntuk .avi, mp4 dll?
×
×
  • Create New...