Jump to content
Sign in to follow this  
rxyzal

Pendapatan berterusan - Jual Paper Roll

Recommended Posts

Assalamualaikum,

Disini saya  dari Al Banna Tech Enterprise ingin membuka peluang kepada orang diluar sana untuk menambahkan pendapatan samping 

Apa yang perlu anda lakukan adalah mencari pelanggan (kedai, stesen minyak, dll) yang menggunakan thermal paper roll (resit pelanggan)

hampir semua kedai dan stesen minyak menggunakan thermal paper roll untuk diberikan kepada pelanggan untuk menunjukan jumlah pembelian.

katakan anda mendapat 2 pelanggan yang setiap bulan 10 kotak anda akan mendapat komisen RM100, selagi pelanggan yang sama membeli 

paper roll anda akan mendapat komisen tanpa henti, melainkan pelanggan anda tidak lagi membeli paper roll daripada syarikat saya,

Sekiranya berminat boleh contact saya call/msg/whatsap 019 6788543

Terima kasih

 

resit pelanggan.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

  • Similar Content

    • By ana16376
      Gamat éMas Sdn. Bhd. (GESB) merupakan syarikat milik bumiputera 100% dengan mendukung impian memartabatkan produk gamat bukan sahaja pada peringkat tempatan, malah menembusi pasaran antarabangsa dan masyhur di mata dunia. Penumpuan terhadap keberkesanan dan kualiti produk yang dihasilkan membuatkan syarikat Gamat éMas turut menjalinkan usahasama dengan SIRIM Bhd untuk mengekalkan piawaian mutu tanpa kesangsian tentang kesan sampingan. Malah R & D yang dijalankan oleh SIRIM Bhd. memantapkan lagi keunggulan produk Gamat éMas berbanding dengan produk lain di pasaran.
       
      Testimoni Pengguna
       

       
      Penyakit/Masalah : kencing manis, darah tinggi dan gastrik
      Produk digunakan : Bioseed dan Pati Gamat Plus Vita
       
      Puan Siti Khalijah dari Gerik, Perak mengalami kencing manis, darah tinggi dan gastrik. Telah menggunakan bioseed dan pati gamat plus untuk makan dan gel mandian dan minyak linimen untuk sapuan. telah sembuh dalam masa 2 bulan. Sebelum ini beliau terpaksa cucuk insulin 4 kali sehari. kini telah bebas dari penyakit tersebut. 

      "ADAKAH ANDA PENGIDAP KENCING MANIS?"
       
       
       

       
      Penyakit/Masalah : jantung, kencing manis, darah tinggi dan radang hati
      Produk digunakan : Bioseed Plus, Pati Gamat Plus,C3 Spirulina, Bio-H
      Encik Alias bin Mat Diah berumur 55 tahun. Pada april 2010 beliau disahkan telah mengidap sakit jantung, kencing manis, darah tinggi dan radang hati. 

      Pada pertengahan april telah dimasukkan ke Hospital Tengku Ampuan Rahimah Klang selama 6 hari 5 malam kerana serangan jantung.

      Pada 2 Julai 2010 jam 8.00 pagi dimasukkan ke wad Institut Jantung Negara Kuala Lumpur dan telah menjalani pembedahan dengan kos RM40,000. Selepas dua bulan masih mengalami kepenatan, pedih hati dan kembong perut.

      Pada awal februari 2011 En Mohd Khairil Misni & Puan Khxoniah telah mencadangkan kepada beliau supaya mengamalkan produk Gamat Emas iaitu Set Gaya Hidup Emas(Bioseed,Pati Gamat,C3 Spirulina,Bio-H). 

      Selepas 1 bulan bulan iaitu pada Mac 2011 pemeriksaan di IJN telah menunjukkan perubahan iaitu pergerakan jantung normal, kandungan gula dalam darah menurun kepada 5.6, Radang hati menurun kepada 100 dan tekanan darah menurun kepada 120/80. 

      Kini beliau menikmati semula nikmat kesihatan.Beliau juga terkilan kerana telah bertemu gamat emas selepas menjalani pembedahan, jika tidak selamat RM40,000 boleh disimpan.

      "ADAKAH ANDA @ RAKAN-RAKAN @ AHLI KELUARGA PESAKIT JANTUNG?"
       
       

       
      Penyakit/Masalah : Penyakit Buah Pinggang dan Gastritis
      Produk digunakan : Pati Gamat Plus Vita
       
      Kanak-kanak yang berusia 9 tahun ini menghidapi penyakit buah pinggang peringkat awal dan gastritis. Menurut ibunya Puan Fazidah Sulaiman, anaknya menunjukkan tanda-tanda awal penyakit ini sejak berusia 6 tahun lagi. Nur Syahirah pernah terlantar selama 2 minggu di hospital dan akhirnya disahkan menghidap penyakit buah pinggang. Akibatnya badannya menjadi sembab dan tekanan darahnya sentiasa tinggi. Bukan itu sahaja, Nur Syahirah sering mengadu sakit perut disebabkan gastritis yang dihidapinya.
      Sebulan setelah mencuba Pati Gamat Plus Vita, tekanan darah Nur Syahirah kembali normal dan masalah gastritis juga tiada lagi. Selera makannya juga bertambah. Tetapi berita yang paling menggembirakan ialah buah pinggang Nur Syahirah telah pulih.
       
       
      Harga Produk:
      Pati Gamat Plus(350ml) - RM54 Pati Gamat Plus Vita(350ml) - RM57 Bioseed Plus(10 sachet) - RM55 Bioseed(30 sachet) - RM110 C3 Spirulina(500ml) - RM68 Bio-H(20 sachet) - RM228 dan banyak lagi yang tidak disenaraikan disini.
       
      Jika inginkan harga yang lebih murah perlu mendaftar sebagai ahli Gamat Emas dengan yuran RM77
       
      Kelebihan sebagai ahli
      Diskaun harga antara 15% - 25% Mendapat khairat kematian – ahli meninggal waris terima RM2500, pasangan meninggal ahli terima RM2000, anak dibawah 18 tahun meninggal ahli terima RM500 Rebet selepas pembelian – setiap produk ada point, lebih 50 point dalam sebulan layak terima rebet. Program Real Reward – mata ganjaran yang terkumpul boleh ditukar kepada barangan berikut: - Kamera Nikon D320 - Digital Camera Canon Ixus - Sony TV Led 42” - Dell Inspiran 14” - Apple i-Phones 5S - Apple i-Pad Wi-fl 16GB - Samsung Galaxy S4 - Samsung Note 3 - Nokia Lumia 625 - Set Saringan Kesihatan - Toshiba Projector SDW 30 LED  
       
    • By aszan
      BARU 3 BULAN DI MALAYSIA, TAPI RAMAI SUDAH JANA USD500 - USD2000 SEMINGGU!!
      jangan risau, hanya guna pakai sistem kami untuk tools bisnes cuma [b]USD9.95 saja sebulan.....[/b]
      Anda tidak perlu bayar modal sehingga beratus, atau beribu untuk MULA DENGAN BISNES INTERNET!

      TANPA menaja pun masih boleh menjana pendapatan!!
      Top Leader rakyat Malaysia yang telah mengegar dunia!!
      90% kerja dilakukan oleh syarikat sendiri..
      Tool-tool yang bermanfaat untuk internet marketing..
      Daftar free dan anda terus boleh menjana pendapatan dengan cemerlang..
      http://bisnespower.com/aszan
      http://simplebisnes.com/aszan
×
×
  • Create New...