Jump to content
Sign in to follow this  
BakerD

Data Alih Mudah Tidak Cukup!

Recommended Posts

Pada masa kini, saya mendapati diri saya tidak mempunyai cukup qouta melayari melalui telefon pintar hanya dengan data mudah alih 1GB. Adakah tawaran syarikat telekomunikasi sedia untuk pakej internet mudah alih yang menawarkan liputan yang lebih baik? Sekiranya saya menukar syarikat telekomunikasi untuk menikmati ini?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alangka baiknya, saya juga pengguna postpaid selama 5 yrs. Saya dapat menikmati kadar panggilan postpaid yang lebih murah berbanding prabayar. Ia juga membantu saya menjimatkan banyak $ bersamaan saya dapat menikmati lebih masa berbual.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Memandangkan byk promosi yg menarik ditawarkan di pasaran. Saya ingin menukar pelan mudah alih saya sebab setaka ini saya membayar lebih tetapi hanya dapat menikmati kuota yg rendah.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Memandangkan jam tangan Tag Heuer ditawarkan sebagai hadiah dimenangi daripada Celcom. Ramai kawan saya tahu akan promosi ini dan mengesyorkan saya turut cuba. Walau bagaimanapun, mereka tahu saya sedang mencari data pelan mudah alih untuk mengembangkan kegunaan saya. Merujuk pada berita baik ini, saya amat gembira akan dapat peluang memenangi jam tangan Tag Heuer secara percuma jika saya mendaftar pelan Celcom First Plan. Namum demikian, pelan Celcom First plan disyokkan bersama kawan sekalian yg menggunanya sebab liputannya yg bagus.

Edited by BakerD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...