Jump to content
Sign in to follow this  
azuan

Panduan Pengiklanan Di Ruangan Kerjaya

Recommended Posts

assalamualaikum dan salam sejahtera.

minta kerjasama kepada pemula topik di ruangan ini, apabila pengiklanan anda sudah selesai, samada anda mengiklankan sesuatu kerja kosong, dan kerja kosong itu sudah diisi, tolong maklumkan kepada topik anda, dan kemudian TUTUP (Close).

ada fungsi buka dan tutup topik di sebelah kiri bawah. hanya si pemula topik sahaja yang boleh bukak dan tutup.

ini untuk mengelakkan orang ramai keliru, dan tertunggu tunggu. sama jugak kes topik berkenaan "anda meminta pandangan orang ramai, atau pertanyaan berkenaan pekerjaan". jika sudah selesai, sila tutup.

sekian harap maklum

Share this post


Link to post
Share on other sites

PANDUAN SUSULAN:

SILA AMBIL PERHATIAN. sebarang topik yang ingin dibuka berkenaan "permasalahan di sesuatu tempat kerja", atau ada unsur-unsur cuba untuk mendedahkan sesuatu kelemahan dan keburukan di mana-mana sektor pekerjaan perlu MEMOHON KEBENARAN DARIPADA MODERATOR TERLEBIH DAHULU, terutama kepada moderator di sub-forum/section tersebut. sebarang topik yang tidak mendapat kebenaran oleh pihak moderator akan menyebabkan topik tersebut dipadamkan serta merta. ini adalah untuk MENGELAKKAN sebarang salah faham dan ketidaktepatan maklumat yang seterusnya boleh mencemar nama baik pihak yang menjadi bahan perbincangan, pihak yang berbincang, serta kepada forum ini khususnya. niat anda mungkin baik untuk berkongsi maklumat, untuk mengelakkan orang lain dari terkena atau berjaga-jaga.

permohonan untuk topik yang mempunyai kriteria seperti yang dinyatakan boleh dibuat dengan menghantar mesej peribadi (private message) kepada moderator yang berkenaan.

sekian harap maklum

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...